מיתוג טוב הוא הרבה מעבר ללוגו, הוא הזהות של העסק שלך, פנים שהולכות לפניך. אני מלווה עסקים בתהליך יצירתי ומדויק שמתרגם את הערכים, הקול והחזון של העסק לשפה עיצובית ברורה, בולטת, זכירה ושיווקית.
המותגים שלי
קבלו הצצה קטנה לתהליך המיתוג העסקי הייסודי שאני מעבירה את לקוחותיי.
פגישה ראשונה: איפיון עסקי
שיחת אפיון (פרונטלית או בזום) באורך של כ-45 דקות. במהלך הפגישה נעמיק בהיכרות עם העסק, מטרותיו, קהל היעד, חוזקותיו וייחודיותו בשוק. נגבש את ערכי המותג, נזקק את המסר המרכזי ונחדד את החזון והיעדים העתידיים של העסק.
פגישה שניה: הצגת מחקר וכיוון ויזואלי
הצגת ממצאי המחקר והאפיון ללקוח, כולל הסברים, תרשימים וחומרים ויזואליים. בפגישה זו יתקיים סיעור מוחות לצורך חידוד הכיוון העיצובי, הגדרת קונספט כללי ובחירת סגנון ויזואלי להמשך תהליך המיתוג.
פגישה שלישית: הצגת סקיצות ראשוניות
הצגת סקיצות לוגו ראשוניות. הלקוח יבחר את הסקיצה המתאימה ביותר, ויינתן מקום להערות, חידודים וחידוד הצבעוניות. לאחר מכן, תחל בניית השפה הגרפית המלאה על בסיס הסקיצה שנבחרה.
פגישה רביעית: הצגת לוגו סופי ואישור
הצגת הלוגו הסופי, השפה הגרפית והצבעוניות הסופית.
אישור סופי וסגירת תהליך
סיכום ואישור סופי של החומרים הוויזואליים. כל שינוי נוסף מעבר לפגישה זו ידרוש תוספת תשלום.